hyung jun _mnet wide news [07.11.2011]l


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلاااااااااااااااااااممممممم...

ای خدا این بچه چرا اینقدر من چشمش میزنم؟؟؟؟؟؟(شما فهمیدین؟؟؟)..واایی جدیدا خیلی خوشگل میشه..بچم خوشتیپه دیگه...

راستی:

هیونگ داره یه فیلم درام میسازه اونجور که من فهمیدیم داره یه فیلم تجاری این مدلی میسازه...فک کنما....

خب برین سراغ عسلممممممممممممم...


 

وایی...کیف میده آدم این عکسشو قاب کنه و فقط یک ساعت نگاش کنه....

 

 

کلیپشم بعدا براتون میذارم...

فعلا....



نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت16:00---25 آبان 1390
سيما اين مدل موئه فجيح بش مياد ..... من كم كم دارم از دست ميرم .....پاسخ:واااااای من که فنا شده ام... ای جان از دست نرروووووووووووووووووووو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 آبان 1390برچسب:hyung jun _mnet wide news ,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com